Meest gestelde vragen

Meestgestelde vragen

Hoewel we hopen met onze algemene voorwaarden de meeste vragen al te hebben beantwoord, vind je hier ook nog de vragen die ons daarnaast vaak worden gesteld.

Mijn pakketje is niet bezorgd. Wat nu?

Schrik niet meteen als je de dag na verzending nog geen pakketje hebt ontvangen; PostNL heeft nog wel eens vertraging. Wij gaan uit van één tot drie dagen door alle ervaringen, in een enkele keer duurt het langer. Heb je na 10 dagen nog niets ontvangen, trek dan even aan de bel. Waar mogelijk traceren we je bestelling. In het ergste geval gaan we over tot herverzending. Mocht het product niet meer op voorraad zijn dan gaan wij over tot terugbetaling.

Kan ik als korps ook bestellen?

Ja hoor, stuur gerust een e-mail als je een grotere bestelling wilt doen. Dan kijken we graag wat we voor je betekenen. Op sommige producten geldt zelfs een kwantumkorting.

Kan ik achteraf nog gebruikmaken van een korting?

Nee, helaas. Als je reeds iets hebt aangeschaft en er volgt daarna een kortingscode is dit niet meer mogelijk. Eigenlijk net als in fysieke winkels.

Staan jullie ook op open dagen?

Ja, we staan op een aantal open dagen per jaar, mits het 24-uurs rooster dit toe laat. E-mail ons gerust als je onze aanwezigheid op prijs stelt.